sâmbătă, 21 mai 2011

Cum a fost azi, la Ziua Norilor - Emotii

Vreau deja sa scriu pentru ca fost o dimineata cu soare mult dar si cu vizite care fac parte clar din planul divin. Stiu, sunt constienta, dar raman mereu uimita de prospetimea cu care Cel-de-Sus ne pregateste surprize, intalniri, oameni care vor aduce ceva in viata noastra sau in viata carora vom aduce noi ceva, candva, azi sau maine.

Intr-o zi asa imparateasca cum e 21 mai, m-am bucurat sa ii cunosc pe Maria-Antonia, Andrei, Maria, Alexia si Antonia, si mamicile lor. Am vorbit despre emotii cu copiii sau parintii, am invatat ca cele neplacute se pot transforma si ca visul, pentru a trai, are nevoie de credinta noastra in el.

Cu Norul de Tristete in fata, Maria Antonia ne-a spus ca "oamenii cateodata sunt tristi, chiar daca nu vor". Asa ca am folosit Norul de Iubire pentru a-l transforma.


Andrei si Maria, impreuna cu mamica lor mi-au dat o lectie despre Norul Bunatate si despre a fi om, asa cum ne-a sugerat Dumnezeu sa fim, printre cuvinte si flori. Despre ei va voi povesti, odata, dar numai cu acordul lor.


Alexia si bebelusa-surioara ne-au adus Norul de Bucurie, asa perfecta cum numai in mana unui bebelus o minge rosie poate sa fie.


Per total? (da, ne plac totalurile) O dimineata plina de suflete cu pace si un cer extrasenin.


Sa aveti o zi imparateasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu