miercuri, 29 februarie 2012

Februarie, o luna plina si alba


Atelierul de quilling sau ce poti face cu fasiute colorate. Ana a ales sa creeze: "Floarea din nori"







Pentru ca asa e iarna, te tot indeamna la cusut si crosetat - dintr-un ancestral obicei ce nu vrea sa ne paraseasca - i-am invatat pe copii sa croiasca genti din tricouri vechi ale pairintilor. Mi-a venit ideea sa fac o mica imbunatatire a proiectului original creand genti cu 2 fete, usor de spalat la masina, elastice si incapatoare (cum numai un t-shirt de bumbac stie sa fie!)









Mai jos e poza de grup cu gentile noastre (prezentare pentru fabrica "Adesgo" :)


 Sa luam o mica pauza pentru a vedea cu ce ne mai delectam noi la gustarea de la ora 4:


Mere, miere, limonada...

 ...hai si o exceptie de la mancatul extrasanatos: placinta cu visine facuta de mine (visine congelate din livada tatalui meu); apoi mandarine, migdale si nuci.

 Asa arata masa noastra, mi-ar fi placut sa ascultati si discutiile copiilor. De la stanga la dreapta: Elena, Ana, Luca, Sara, Gia,


 Lectia de germana cu preferata fetelor, Darmina:



Am ales pozele cu nameti atat cele de la inceputul lunii, cand zapada era doar o promisiune, (cand totusi am scos sania si am fortat alunecarea, rugandu-ne pentru fulgi mari si multi), dar si cele in care ea ne-a depasit asteptarile.



Pe lac la Corbeanca, fiecare mimeaza litera numelui propriu !


In curtea Casei Norilor pe vremea cand zapezile erau visate.


In parcul din Otopeni care ne place foarte mult:













Sa vina martie, norilor, va rog lasati loc de soare!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu