miercuri, 29 februarie 2012

Scoate visul din piept, urca-l in realitate!

A fost o provocare minunata pentru noi sa avem primul client care ne-a solicitat.. martisoare! Ne-au fost comandate 50 de bucati pe care trebuia sa le facem in 2 zile. Credeti ca e usor? Da! Este, daca ai ideile lui Luca, priceperea si entuziasmul fetelor- Ana, Elena, Gia si Sara, si ca manager de proiect Zana Norilor! Dupa prima zi in care realizasem abia vreo 17 martisoare din lut polimeric (fimo) eram tare dezamagiti! Va dati seama, mai avem si lectii, engleza, germana, dans, tot felul de lucruri pe care vrem sa le facem zilnic. Initial am vrut sa creem fetitele cu bucle dar s-au dovedit a fi foarte minutioase si nu am fi terminat la timp cele 50 de bucati. Asa ca Luca a venit cu ideea Martisorul-Vis, care a fost extrem de binevenita. Am reusit sa teminam a doua zi, ne-am atins visul dar mai ales suntem bucurosi ca vom da mai departe 50 de vise catre 50 de fete care nu isi vor uita cel mai mare vis al lor, cel pe care il poarta inca in piept, dar care speram sa ajunga in realitatea lor! Succes la impartirea martisoarelor, dragul nostru Client! :)









ps. modelul martisorului-vis este creat de noi, cel al fetitei buclate l-am gasit pe internet si vreau sa fac link catre site-ul respectiv dar oricat de mult am cautat nu il mai gasesc! ii multumesc celei care ne-a inspirat si .. poate ne gaseste ea pe noi! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu