miercuri, 20 iulie 2011

Saptamana Sport in Casa Norilor - Cum a fost!

Am deja cateva sute de poze cu ceea ce am facut noi in Saptamana Sportului. Printre dansuri si muzici (suntem in Saptamana Muzicii!) reusesc sa selectez cateva pentru a va face un tablou cat de cat coerent. Va invit sa vedeti si peretele nostru cu sporturile pe care le-am practicat in fiecare zi (minim 10 sporturi!) si apoi sa parcurgeti mai jos calatoriile noatre zilnice.

Marti am fost cu copiii inscrisi la Scoala de Vara Casa Norilor la centrul de Echitatie Hipocan Corbeanca unde am primit lectii de calarie teoretice si practice de la unul dintre cei mai talentati instructori si profesori de echitatie: Ana Rossel, o femeie facuta pentru aceasta meserie, care stie despre cai mai mult decat stiu ei insisi despre ei, si care calareste ca o amazoana. Ana este o amazoana, ma fascineaza de fiecare data cand o vad alaturi de cai, pe cai, sau in mijlocul elevilor ei de toate varstele.

Miercuri am facut yachting pe Herastrau, cu o ambarcatiune mai rara pe un asemenea lac: un catamabran gonflabil care a fost excelent chiar si pe vant mic, el fiind o oportunitate pentru copiii in a invata notiuni de navigatie cu ajutorul vantului. Ionut a fost instructorul nostru, ne-a aratat cum se monteaza catamaranul, ce inseamna o scota, un crocodil sau care este vela. La finalul plimbarii l-am cunoscut pe cel mai renumit instructor de yachting de la Clubul Electrica - Nea' Naomica, un expert in vele, vant si pedagogie, care a invatat zeci de generatii de copii sa faca yachting, fiind in urma cu acum 30 de ani chiar profesorul lui Ionut - instructorul nostru.

A urmat Stadionul de Atetism, copiii au fost pusi fata in fata cu pista, au facut ture, probe speciale si au vazut o multime de alti sportivi la antrenamente: aruncatori cu sulita, cu discul, saritori la inaltime sau chiar.... fotbaliste americane pe terenul de rugby! Oricum, au vazut cu totii ca pe pista e un pic diferit fata de tribune sau televizor! :)

In incinta Casei Norilor am dansat in fiecare zi, am facut gimnastica, am facut sarituri la trambulina elastica, am facut aruncari la cosul de bascht, am jucat elasticul, am jucat fotbal pe echipe (mamaaaa cu ce pasiune!), am jucat sah si o multime de sporturi pe consola wii (box, bowling, baschet...).

Andreea (12 ani) ne-a surprins extrem de placut invatand coregrafia unuia dintre cele mai de succes piese muzicale din Casa Norilor: Hot'nCold - Ketty Perry. Andreea a dansat perfect, dar... legata la ochi! Poate nu vi se pare o reusita asa mare, dar pentru noi a fost un moment extrem de emotionant. Fara profesor, fara lectii, doar cu dorinta noastra de a face impreuna un timp comun al bucuriei!

Ne-am indopat cu fructe si mancare sanatoasa, pentru ca sunt foarte atenta la meniul lor si am grija sa fie intotdeauna cruditati si fibre la masa, dupa cum bine m-a invatat buna mea Cornelia Marin.

A fost o saptamana foarte draga mie, dupa 5 zile eram un grup omogen de prieteni. Cine a trait exerienta de a lega oamenii in bucurie stie ca sentimentul imbratisarii de la final merita orice efort, e ca si cum ai trecut linia de sosire intr-un alt Acasa!



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu