sâmbătă, 7 mai 2011

Despre Ziua Jocurilor

Poate vi s-a intamplat si voua sa cereti un lucru si sa vi se dea altul, intelegand mai tarziu ca era cel potrivit. 7 mai - o sambata dimineata in care iti propui un numar si ti se da o calitate, iti propui un plan si iese altul, ceva aranjat mult mai bine de soli nevazuti pentru tine.

Imi propusesem sa umplu inca o data Casa Norilor de copii si parinti, asa cum a fost la inaugurare, dar au venit 9, cu tot atatia adulti. La inceput mi s-a parut un numar mic, apoi am inteles ca erau cei potriviti unei astfel de intalniri.

Ceea ce si-a dorit foarte tare doamna profesoara Negoita s-a intamplat fara sa pot planui eu: o viitoare mamica a venit la timp pentru a beneficia de o mica lectie de muzica prenatala. Copilul aude si mai ales simte vibratia sunetului, cuvantului, frazei, nedespartite de pulsul pamantului. Pentru mama este foarte bine sa constientizeze emiterea acestor sunete care il vor intergra mai bine in lumea noua in care vine.

Ne-am jucat, am cantat si am folosit tot ce ne-a fost la indemana pentru jocuri de percutie, ne-am intrecut in jocuri de Wii.

Le multumesc tuturor celor care au venit! Ne-am bucurat impreuna de primul eveniment de weekend la Casa Norilor - locul in care copiii rad iar parintii stiu ca nu ploua niciodata! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu