luni, 11 iulie 2011

Cum sa respiri intr-un vis de copil

Am incheiat Saptamana Visului. Ar fi facil sa va spun ca a fost un vis, dar e prea adevarat ca sa nu mentionez.

Oare aveti idee cat de pure pot fi momentele alaturi de un copil care viseaza cu ochii deschisi? Cat de magice sunt clipele in care ei iti spun visele lor si apoi incearca sa le descrie in culori?

A fost o saptamana in care am dansat mult, incercand sa fim mai aproape de visele noastre, am facut exercitii de respiratie si posturi de yoga pentru a invata despre corpul nostru, am meditat (da!) pentru cateva minute alaturi de copii de 3.5 pana la 12 ani pentru a ne vizualiza mai in detaliu visele. Dar si pentru a exersa aducerea lor in real.

Un grup neomogen, ai spune, la prima vedere, dar credeti-ma, dupa 5 zile impreuna eram toti fara varsta. Doar un cerc mare care respira la unison.

Pe rand visele copiilor "mei" inscrisi in Saptamana visului din Scoala de Vara Casa Norilor au fost asa: Sofia (3,4 ani) viseaza sa devina balerina si sa traiasca in abundenta (traduc desene si ganduri de copil), Luca (9) viseaza sa joace la Barcelona alaturi de Messi (e posibil, zic eu!), Sara (6) viseaza sa vada pamanatul de sus si acolo, in spatiu, sa fie leagane si magazine de colace si acolo undeva sa scrie "Tati, te iubesc! - Sara", Andreea (12ani) viseaza sa inoate alaturi de delfini - este de fapt imaginea ei pentru o lume pura si plina de tandrete pe care o doreste (chiar si la televizor), Damian viseaza ca Norul Respingere sa fie transformat de toti ceilalti nori din jurul lui: Tandrete, Iubire, Vis, Bucurie si Magie...

Eu visez sa ma nasc din nou, devenind o fiinta de lumina. A fost foarte surprinzator sa vad ca, in momentul in care mi-am fotografiat "fiinta de lumina" desenata, aparatul s-a comportat ca si cum ar fi fotografiat chiar o fiinta: a activat functia de "face detection" desi era doar un desen in creion.
















In ultima zi a Saptamanii Visului ne-am asezat la o masa si ne-am pus toate visele la un loc pentru a da viata Visului Comun. Pentru ca 5 copii care viseaza impreuna cu Zana Norilor nu au cum sa nu faca pace pe pamant. Iata pacea noastra comuna:

Asa a fost saptamana noastra, pe scurt, desi visele sunt lungi si vor continua pana le va veni timpul sa se implineasca.

Am inceput Saptamana Sport in Casa Norilor. Este a 4-a saptamana de vacanta activa. 5 zile vom face sporturi diverse, multe, continuu si la nesfarsit: baschet la sala, sarituri la trambulina, concursuri cu si despre sport, dans, vom juca elasticul (daaaa!), vom calari la Hipocan Corbeanca, vom face yachting pe Herastrau, atletism pe stadionul Tineretului si cine stie cate alte sporturi vom alege sa faca parte din joaca noastra in fiecare zi. Ba chiar vom desena si picta sportul nostru favorit, vom conversa in engleza despre sport si, daca ar exista, am manca o mancare "sport" dar ne vom limita la bomboanele sport ale lui Sportacus. Suntem in vacanta si o dansam in toate ritmurile si regulile posibile!

Va asteptam si pe voi sa va inscrieti la urmatoarele saptamani de Scoala de vara in Casa Norilor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu