joi, 21 iulie 2011

Hai sa vedem de unde vine muzica de la Radio!

Azi am avut "vizita oficiala" la Radio 21. Suntem in Saptamana Muzicii in Casa Norilor si dansam mult de tot, ascultam diferite stiluri muzicale zinic, dar vrem sa vedem si "de unde vine muzica in masina?" Asa ca.... iata-ne intervievati in direct la Radio 21 multumita lui Nico, o gazda cu emotii - in preajma copiilor orice este posibil! (ok, n-a zis nici unul ceva de alt radio in direct! ) Multumesc frumos, Alex Macavei! Uite ca imi foloseste la ceva prietenia cu oamenii alaturi de care am fost candva colega de microfon. Imi foloseste sa deschid altora aripile catre meserii pe care inca nu le cunosc sau nu le vad pe acasa. Va asigur ca pentru copiii din Casa Norilor a fi in studio, a vorbi si a simti atmosfera de "live" este o amintire pe viata. Sau macar pana cand ajung ei acolo, daca vor dori. Sa fie muzica, simply positive!

PS: de ce, totusi, "pa vremea mea" erau maxim 2 calculatoare intr-un studio radio (cu mult noroc) iar acum vad 6 monitoare?? inca ma gandesc la asta...













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu