joi, 29 septembrie 2011

Mai sunt 11 locuri!


After-school Casa Norilor este la 6 luni de existenta. Mult si putin in acelasi timp. Multa munca, pasiune si investitie de energie si idei creative, in orice caz. Ne-am obisnuit unii cu altii, participam fiecare la evolutia celuilalt, ne stergem lacrimi, zambim, ne imbratisam, dansam, invatam sa scriem si apoi iar dansam. Varsam ciorba, ne certam pe pic si  mingii si apoi ne jucam.

Imi doresc sa pastrez in continuare pasiunea cu care lucrez cu copiii, de aceea intentia mea este ca numarul maxim de elevi pe care ii vom primi la After-school sa fie 22. Doar asa pot fi sigura ca fiecare copil primeste exact atata atentie cat are nevoie.

In acest moment mai avem 11 locuri disponibile. Va spun acest lucru pentru ca stiu ca exista parinti care inca tatoneaza, analizeaza si urmeaza sa ia curand decizia referitoare la "cine si unde" se ocupa de educatia, timpul si emotiile copilului meu dupa scoala.

In ceea ce priveste locurile de la Before-School numarul este si mai limitat. Spatiu exista dar lectiile sunt mai complexe la clasele V-VIII. Am ambitia si placerea ca orice intrebare vine de la copii sa primeasca raspunsuri complete, cu exemple concrete intalnite in viatalor  iar copilul sa plece cu zambetul pe buze spre scoala. De aceea voi limita numarul la 7 (avem 2 acum). Deci ar mai fi 5 locuri la Before-School (cu teme si masa calda inainte de scoala). De asemenea copiii pot face dimineata engleza sau germana.

Cred ca este corect sa va anunt aceste lucruri pentru a va decide curand, in cazul in care sunteti in situatia de a hotara sa va aduceti copilul la Casa Norilor.

De asemenea am nevoie de ajutorul dvs. pentru a va informa cunoscutii despre care stiti ca au nevoie de After-School sau Before-School. In felul acesta vreau sa ma asigur ca aceia care ma cauta, ma gasesc. Cu ajutorul dvs. acest lucru se va intampla.

Va multumesc si va doresc o zi senina!

Andreea

P.S. Astazi avem la pranz, printre altele, frigarui de pui cu legume si salata de varza. Pranzul tocmai a venit, pentru cei de la Before. Daca am gresit ceva in text este pentru ca e curat dificil sa scrii in conditiile acestor arome! :)

P.S.2 - in timp ce scriam s-a mai ocupat un loc. Deci mai avem 10 locuri! Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu