joi, 8 septembrie 2011

Seminar "Despre iertare" pentru curajosi

In mijlocul pregatirilor de inceput de an, intre intalniri cu parintii pentru inscrierea copiilor la After-School-ul Casa Norilor, va propun un eveniment pentru adulti curajosi: "Despre iertare" - un seminar sustinut de psihologul Alexandru Preda.

Marturisesc in fata tuturor ca uneori gandesc prea mult si simt prea putin, analizez excesiv sau ma las ghidata de clisee... asa s-a intamplat si la inceputul intalnirii cu Alexandru.  Poate pentru ca, pe masura ce citesc, experimentez, urmez cursuri sau traiesc experiente de evolutie surprinzatoare ma astept sa intalnesc maestrii cu par din ce in ce mai alb care plutesc prin fata mea si ma invata dintr-un pocnit de degete iluminarea. Da, copiii in mijlocul carora sunt zilnic sunt si ei maestrii mei, dar cu ei e altceva. 

Iar Alexandru este un om tanar, tata si sot.

Apoi, poate pentru ca cititul excesiv dauneaza experimentului propriu, sunt uneori sceptica in fata celor care vorbesc despre Osho, Tolle si NDW. Cu atat mai mare a fost supriza mea sa intalnesc un om care chiar traieste in legile non-asteptarii.

Alexandru are darul de a raspandi in jurul lui starea de "a fi". M-a izbit impactul  prezentei lui simple si totale in spatiul lui "acum". De aceea va invit sa simtiti si voi aceasta prezenta joia viitoare in Casa Norilor la seminarul "Despre iertare". Cred in continuare ca este o intalnire pentru adulti curajosi. Cel mai mare act de curaj este sa te dezlegi de cei pe care nu vrei sa ii ierti, tinandu-i astfel atasati de tine spre vesnicie.


"Despre iertare"

N-am sa te pot ierta niciodata!
Te-am iertat o data, de doua ori, dar cat sa te iert?!
Nu iert, ca nici altii nu m-au iertat pe mine!
Te iert, dar nu uit!
Popa iarta! Eu nu ma ocup cu asa ceva!
Te-as ierta, dar nu meriti!
Degeaba te iert, data viitoare vei face la fel!
Daca te iert ma vei lua de prost!
N-am sa mi-o pot ierta niciodata!

 In unele momente ale vietii ne manifestam si asa. Uneori o spunem cu voce tare, alteori doar o gandim (simtind ca nu am avea o imagine tocmai buna daca am si spune-o), iar cateodata suntem purtati, fara sa stim, de resentimente. Ce vezi cu adevarat cand privesti un om manifestandu-se astfel: un om rau la suflet sau un om al carui suflet se simte rau?

Vom face  jocuri de rol, vom  vorbi despre modul in care se pot depasi limitele reprezentate de  clisee de genul celor de mai sus si in final voi raspunde la intrebari pe aceasta tema. Scopul meu este acela de a inspira.

Data: joi 15 septembrie 2011 ora 19.00
Durata : aproximativ doua ore.
Pret : 30 Ron (servirea unui ceai  inclusa)

Pentru ca spatiul este limitat vom accepta un numar de maxim 12 participanti.
Pentru cupluri intrarea este 50 Ron.

Rezervari la: contact@casanorilor.ro sau tel/sms la 0740077533.


Despre ALEXANDRU PREDA

Am crescut intr-o familie de oameni simpli, in Bucuresti.
Am inceput studiile la Facultatea de Instalatii, insa am absolvit apoi 'Economia Agroalimentară' in cadrul A.S.E., si 'Facultatea de Psihologie' in cadrul Universitaii 'Spiru Haret'.

Încă din copilărie am fost frapat de faptul că in oameni exista resurse neaccesate  si am studiat tot timpul comportamentul uman. Dorinta mea de a sprijini oamenii în a deveni ceea ce de fapt ei sunt, a crescut treptat.

"M-am intrebat 'de ce' pana cand am observat ca nu raspunsul  ma interesa ci starea in care nu imi pun intrebari."  Alex Preda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu